2012. április 7., szombat

Április 6: "Mi Katalinok tartsunk össze"

Mostanában egyre sűrűbben látogatom a sötétség birodalmát. Most is egy klassz kis napot töltöttem odalent. Alapból úgy készültem, hogy 16-tól Krisztiánt helyettesítem, de közben kiderült, hogy jön Fecó. Ettől függetlenül igazán izgalmas felállásban produkáltuk magunkat...

Már délre jött csoport, de én ügyesen elkéstem, szóval csak később álltam be. Gyors taktikai megbeszélés után, egy komolytalan sminkben bedurrantam a labirintusba, plusz a nagyinál és a konyhában csatlakoztam Danihoz és Nórihoz. Gondoltam addig elleszek így, amíg Krisztián el nem megy, utána Dani beáll bohóckodni, mi meg Nórival aktívkodhatunk ahogy múltkor. Közben Daninak remek ötlete támadt: bújjak el a nagyinál, majd amikor sötét lesz Nóri hasadt személyiségeként jelenjek meg. Amolyan Katalin 2-ként :)
A történet pazarul bevált, hiszen egészen gyorsan belejöttünk abba, hogy felváltva beszéljünk, így volt, hogy nem is tudták, hogy 2 ember van bent a szobában, csak amikor a színháznál Isu elhúzta az ajtót és fényt lopott a vaksötétbe.

Borzasztóan élveztük :) Azért a konyhában is lehetett a frászt hozni az emberekre...Egy idő után a térdem bemondta az unalmast, így a hűtőben ücsörgést inkább lecseréltem, és szerintem sokkal jobban tettem, mert volt, hogy kedves fiatalemberek gazellák módjára ugrottak meg.

....és ez a munka nem is lenne az igazi, ha az ember ne viselné magán a jegyeit....na persze itt nem az önmeghasadásra gondolok.

Ha más nem, lesz ez a pici hegecske a térdemen, ami az itt töltött érzelemdús napjaimat idézi majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése